Letra de 'Canción pra escribir mañá' de Fuxan Os Ventos

Quer conhecer a letra de Canción pra escribir mañá de Fuxan Os Ventos? Você está no lugar certo.

Você adora a música Canción pra escribir mañá? Não consegue entender bem o que ela diz? Precisa da letra de Canción pra escribir mañá de Fuxan Os Ventos? Você está no lugar que tem as respostas para seus anseios.

Dixeronme de neno cando era
namais que vento e fume dado ó vento.
Sen sempre un alma pura, un sentimento
de rosas e de estrelas, primaveira.
Unhos anos dispois ó sé-lo inferno
dun bosco escomenzando a abrirse á vida
dixeronme: Neno, a vida eche moi dura,
moi sofrida
despois da primaveira, ven o inverno.
Agora pola terra camiñando,
loitando coa vida, en contra da vida,
non ollo mais que pranto e xeada
Ninguén me dice nada.
Vou andando, silandeiro,
pola chaga compartida,
porqué non me dín nada...?

O motivo mais comum para querer conhecer a letra de Canción pra escribir mañá é que você gosta muito dela. Óbvio, não é?

Se a sua motivação para ter procurado pela letra da música Canción pra escribir mañá foi porque você adora, esperamos que você possa aproveitar cantando-a.

Sinta-se como uma estrela cantando a música Canción pra escribir mañá de Fuxan Os Ventos, mesmo que sua plateia sejam apenas seus dois gatos.

Algo que acontece mais vezes do que pensamos é que as pessoas procuram a letra de Canción pra escribir mañá porque há alguma palavra na música que não entendem bem e querem ter certeza do que diz.

Você está discutindo com seu parceiro(a) porque entendem coisas diferentes ao ouvir Canción pra escribir mañá? Ter à mão a letra da música Canción pra escribir mañá de Fuxan Os Ventos pode resolver muitas disputas, e esperamos que assim seja.

Nesta página, você tem à disposição centenas de letras de músicas, como Canción pra escribir mañá de Fuxan Os Ventos.

Lembre-se que quando precisar saber a letra de uma música, você sempre pode contar conosco, como aconteceu agora com a letra da música Canción pra escribir mañá de Fuxan Os Ventos.