Letra de 'Descenso Polo Arbóreo Sendeiro do Delirio' de Xerión

No nosso site, temos a letra completa da música Descenso Polo Arbóreo Sendeiro do Delirio que você estava procurando.

Descenso Polo Arbóreo Sendeiro do Delirio é uma música de Xerión cuja letra tem inúmeras buscas, por isso decidimos que ela merece seu lugar neste site, junto com muitas outras letras de músicas que os internautas desejam conhecer.

Se você tem procurado há muito tempo pela letra da música Descenso Polo Arbóreo Sendeiro do Delirio de Xerión, comece a aquecer a voz, porque você não vai conseguir parar de cantá-la.

Inmerso na profunda e mórbida desidia
Por mor do delirante sino
Que tensa o eterno e fráxil fío
Que une o Todo que eu aprezo
O abismo das mentes separadas
Aparéceme na onírica fraga neboada
Atraveso o empedrado e sinuoso sendeiro
E descendo ate a negra, psicótica e suicida soedade...
Perdido entre bágoas de traizoada confianza a árbore de troncos diverxentes acobíllame o alumear da lúa estreméceme, dor intensa entre os círculos de pedras circundantes da miña tolemia...
A auga que cae do inmenso e sangrante ceo forma o lodo que entorpece as miñas veas a morte en vida ateitiña co seu noxento abafo o corvo da mafenta rosa grazna o seu adeus

Existem muitos motivos para querer conhecer a letra de Descenso Polo Arbóreo Sendeiro do Delirio de Xerión.

Sinta-se como uma estrela cantando a música Descenso Polo Arbóreo Sendeiro do Delirio de Xerión, mesmo que sua plateia sejam apenas seus dois gatos.

Caso a sua busca pela letra da música Descenso Polo Arbóreo Sendeiro do Delirio de Xerión seja porque ela faz você pensar em alguém em particular, sugerimos que você a dedique de alguma forma, por exemplo, enviando o link deste site, com certeza entenderá a indireta.

Algo que acontece mais vezes do que pensamos é que as pessoas procuram a letra de Descenso Polo Arbóreo Sendeiro do Delirio porque há alguma palavra na música que não entendem bem e querem ter certeza do que diz.